GOD SERVICE

Når du vælger service hos vores urmagerværksted, går kontakten direkte fra kunden til urmageren. Dermed holdes prisen nede, og leveringstiden afkortes. Uret sendes nemt frem og tilbage med PostNord.

SIKKERHED I TOP

Vi er behjælpelige med pakkelabels med værdiforsikring, så sikkerheden er i top. Fragten er gratis ved reparationer for over 1.000 kr. og altid ved udførelse af serviceeftersyn.

STOR ERFARING

Vores urmager udfører reparationer for en lang række butikker rundt om i landet og har derfor stor erfaring med alle typer ure. Som udgangspunkt repareres alle mærker.

BEDRE PRIS

De fleste smykke- og urforretninger i Danmark har ikke eget værksted, og de indleverede ure bliver derfor sendt frem og tilbage mellem forretningen og et centralt urmagerværksted. Vi har forenklet arbejdsgangen, så dit ur sendes direkte til urmageren. Det betyder samme høje standard og kvalitet, men til en bedre samlet pris.

SÅDAN VIRKER DET

UDFYLD FORMULAREN, OG
MODTAG PAKKELABELS

PAK URET, OG SEND DET
MED POSTNORD

URET MODTAGES, OG DU FÅR GRATIS TILBUD PÅ MAIL

REPARATIONEN UDFØRES, OG URET SENDES TILBAGE

OM OS

Serviceværkstedet er en enkeltmandsvirksomhed beliggende i København. Den er ejet af Frederik Sørensen, som er udlært fra Den danske urmagerskole i 2008.

Værkstedet er et af de få OMEGA autoriseret serviceværksteder i Danmark.

Det er et top professionelt værksted med alle godkendte maskiner og en høj hygiejnestandard, som kræves for at servicere A-mærker.

Værkstedet opfylder alle krav – bl.a. fra Swatch Group – til et moderne urmagerværksted, og der bliver kun brugt originale reservedele i forbindelse med serviceeftersyn.

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Generelt

Udføres der serviceeftersyn på alle urmærker?

Ja, som udgangspunkt udføres der serviceeftersyn på alle mærker. I nogle tilfælde kan det være nødvendigt at skifte reservedele i forbindelse med et serviceeftersyn, og disse kan være svære at skaffe til enkelte mærker og modeller. Dog er det sjældent, at uret ikke kan serviceres.

Service på kendte modeller

▻ Rolex Submariner.
▻ Omega Seamaster.
▻ Omega vintagemodel.
▻ Omega Seamaster Kronograf.
▻ Tryktest, inkl. batteriskift og nye pakninger.
▻ Fuld polering af kasse og lænke.

Hvornår bliver jeg kontaktet med et pristilbud?

Forvent at blive kontaktet på mail inden for 2-3 hverdage, efter pakken er modtaget.

Gives der garanti på serviceeftersyn?

Ja, der gives 2 års garanti på alle autoriseret OMEGA serviceeftersyn.

Hvor lang tid tager et serviceeftersyn?

Du skal regne med cirka 3-4 ugers leveringstid. Dog kan det tage længere tid, hvis der skal skaffes reservedele fra Schweiz, eller hvis de er i restordre fra leverandøren. I så fald får du besked på mail.

Hvad er inkluderet i et serviceeftersyn?

Vi følger OMEGA guidelines, da vi er ét af de seks autoriserede Omega serviceværkeder i Danmark.

I et autoriseret OMEGA service, vil der blive skiftet glaspakning, bagkasse pakning, krone, heliums ventil, kronrør, lynettefjeder (Trykknapper, hvis det er en chrono) og evt reparation eller udskiftning af slidte og beskadigede værk dele .

Tryktest og kontrol af urets vandtæthed.

Polering/ mattering af ur-kassen og lænke

Kvalitets-og gangreservekontrol I henhold til Omegas guidelines.

Der gives to års garanti på et autoriseret service.

Koster det noget, hvis jeg siger nej tak til reparationen efter at have fået et pristilbud?

Pristilbuddet er altid gratis, og fravælges reparationen koster det ikke kunden noget – heller ikke fragtprisen.

Forsendelse & Sikkerhed

Hvad koster fragt?

Fragt er som udgangspunkt gratis. Men ved mindre reparationer under 1.000 kr., betaler du 100 kr. i fragt hver vej, dvs. 200 kr., hvis du vælger at benytte vores pakkelabels med værdiforsikring.

Hvordan pakker jeg uret sikkert ind til forsendelse?

Pak uret godt ind i papir, bobleplast, skumgummi eller lignende, så det ligger helt fast i kassen inden afsendelse. For at sikre pakkens indhold bedst muligt bliver den sendt til en postboksadresse. På den måde undgår du at skilte unødigt med pakkens indhold ved fx at skrive ”urmager” eller lignende på den. Værkstedet har først ansvaret for uret ved ankomst.

Hvad sker der, hvis pakken bliver væk i posten?

Det sker heldigvis sjældent. Men for at være på den sikre side sender vi urene med ekstra transportforsikring, så kunden er ordentligt dækket, hvis uheldet skulle være ude. Med transportforsikring får du erstattet værdigenstande på helt op til 100.000 kr. per pakke, mens almindelig pakkepost kun erstattes med op til 4.800 kr. per pakke.

AUTORISERET
SERVICEVÆRKSTED

100%
CERTIFICERET BETALING

FORSIKRET
FORSENDELSE

GRATIS
TILBUD

KONTAKT

Udfyld formularen, hvis du ønsker at benytte vores urmagerservice.




Følg os på Instagram